fredag 3 september 2010

Jag har ont i huvudet.

Jag gör... väldigt mycket just nu. Jobbar, pratar i telefon, äter, läser, reser, sjunger. Men det finns saker jag skulle vilja göra som för tillfället skjuts åt sidan. Men det handlar nog bara om mod, och jag är inte så modig.
Det är jobbigt här i Sthlm, för alla är så snygga. Det är helt sjukt. Jag läste i tidningen här om dan och där stod det att Sthlm är en av världens bäst klädda stad, och det kan jag nog hålla med om. Jag har aldrig haft det så här jobbigt som det är nu att välja kläder. Jag vill ha en helt ny garderob. En helt ny. Tur att jag jobbar 87.5% + plus extra på ikea...

2 kommentarer:

Sara Louise. sa...

Du klär dig ju grymt snyggt, du är nog bara lite "nypåjobbet"-vilsen :)

Saknar dig :/

Unknown sa...

caaaaaaarl. du bidrar duktigt till att stockholm är en snygg stad, minsann!